Analytics & Tracking Consultant Nora Lafrikh: Grava’s real life superhero

Analytics and Data visualisation
B2B2C
Engagement

Hallo, ik ben Nora Lafrikh. Twee maanden geleden schoof Grava een stoeltje bij voor mij als Analytics & Tracking Consultant. Wat houdt dit in? Numbers and programs. Oftewel: de perfecte positie voor een echte ‘technerd’ zoals ik. De eerste maanden op mijn nieuwe job waren voorbij voor ik het wist. Tijd vliegt als je je amuseert!

Profiel Foto Nora

Gebeten om te weten

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Nora, altijd uit op het vergaren van nieuwe informatie. Geef mij ’s ochtends maar een lekker warme kop thee in plaats van dat zwarte goud. Of ’s avonds, dat mag ook. Met een goed boek erbij. Of in de zetel voor een ontspannende Marvel-film. Zálig! Ik heb Grava leren kennen tijdens mijn opleiding Digital Media Manager. Grava was één van de digital agencies die aan bod kwam als inspirerende case. Toen ik op hun website een vacature zag staan, ben ik daar meteen opgesprongen met als heuglijk resultaat dat ik nu deel uitmaak van hun team. Tijdens mijn stage als Allround Digital Marketeer bij Pro Active in Antwerpen had ik al enige praktijkervaring opgedaan in het vak, maar een eerste echte job is natuurlijk altijd speciaal. Mijn agenda stond van dag één al goed vol. Na enkele introductiesessies ben ik er meteen ingevlogen. Er kwamen veel nieuwe zaken mijn kant op, maar gelukkig kwam ik in een topteam terecht dat mij meteen met open armen ontving. Ik voelde mij hier al meteen thuis! 


Eén maand verder in het Grava-avontuur

Mijn eerste werkdag bij Grava is alweer twee maanden geleden. Mijn plekje in het team heb ik vrij snel gevonden en mijn variërend takenpakket heeft steeds minder en minder geheimen voor mij. Samengevat focus ik mij op de analyse van customer experiences over verschillende kanalen en apparaten heen. Cijfers en tracking tools zijn voor mij dus dagelijkse kost. Er staat nog veel op mijn agenda, maar iets waar ik zeker naar uitkijk, zijn de volgende teambuildings. Mijn collega’s hebben al een zekere ervaring en expertise achter de kiezen en ik hoop dan ook nog veel van hen te kunnen bijleren. Mijn doel is uit te groeien tot de Analytics & Tracking expert waarvoor geen enkel obstakel te groot is en zo Grava’s Marvel-superheld te worden op vlak van numbers and programs.

 

Ondervindt jouw campagne problemen met het inlossen van je verwachtingen?

Vraag ons naar een op maat gemaakte analyse en boek de resultaten waar je altijd van droomde! 

Volgend artikel

Grava’s Account Manager Ellen Benoit weet van aanpakken

Digital Campaigns • 12 oktober