Reaching the unreachable audience

Digital Strategy Advies
B2B
Conversion

Grava webinar - The unreachable audience

 

Met meer dan 60 marketeers waren we op 9 juli 2020 toen onze eigen Nathalie Leemans en Jan Schiettecatte een inspirerende webinar-sessie gaven rond adtech en performance marketing.

Moelijk te af te lijnen en te bereiken doelgroepen? Weinig vat op de return van je marketinginspanningen? Je bent niet alleen, vele marketeers worstelen met het fenomeen van de "The unreachable audience".

In een wereld met honderden digitale touchpoints is het moeilijk om de juiste mensen te vinden, ze gericht te bereiken en te weten wat ze kunnen opleveren voor je bedrijf of organisatie. 

Aan de hand van casestudies met A-merken demonstreerde Grava in deze webinar hoe je dankzij data matching tactics dit kluwen kan ontwarren en gericht kan adverteren met meetbaar succes tot gevolg. 

"Denk niet meer in kanalen of segmenten maar in audiences" was onze boodschap - Grava’s team toonde hoe je bestaande en nieuwe audiences duurzaam kan inzetten voor meer leads of sales op korte en op lange termijn. 

We diepten ook Grava's "marketing as cost of sales" model uit, en hoe we dit voor onze klanten toepassen voor meer rendement en resultaat.

We delen alvast graag de inzichten van deze sessie, die je hier kan downloaden.

 

Grava webinar - Store visits & Omnichannel ROAS estimations

Volgend artikel

Haal het maximale uit je marketingbudget met sterke creatives.

Digital Campaigns • 23 juli