Van Google Ads naar digitale marketingmix voor carousel.be

Digital Strategy Advies
B2C
Reach
Testimonial Carousel

In 2012 lanceerde Carousel Casino haar digitale activiteiten met carousel.be, klaar om nieuwe online klanten te verrassen. Al bleek het niet evident om nieuwe websitebezoekers aan te trekken. In hun zoektocht naar meer casinogamers, klopten ze bij Grava aan om een SEA-campagne op te zetten. Wij trokken alle registers open en werkten een sterke digitale marketingmix uit.

Carousel.be over Grava:

“Wij vroegen een AdWords-campagne, maar Grava is geen performance agency dat blindelings uitvoert. We werden gewezen op online opportuniteiten die we zelf nooit gespot hadden. Mits respect voor ons budget, wist Grava ons te gidsen naar meer winst. De strategische cel bereidde een vernuftig, digitaal plan uit als basis voor onze marketingcampagne. De ingrediënten? Social media, SEO, online advertising en affiliate marketing die perfect op elkaar afgestemd werden en zo onze gedroomde ROI bereikten en overtroffen. Na een jarenlange samenwerking, zijn we vlot op elkaar ingespeeld en is het voor ons evident dat we ook in de toekomst een beroep doen op hun digitale expertises. Wij zouden Grava 100% aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een digitale sparringpartner met een verfrissende totaalblik.”

Ook je aantal websitebezoekers verhogen met een expert aan je zijde?

Start to work with Grava >>

Volgend artikel

Grava stuurt vernieuwende digitale marketingstrategie aan voor het Autosalon

Digital Strategy Advies • 9 januari