Insider en Upthrust bundelen hun krachten om Growth Marketing in de Benelux te versnellen

SEA
B2B2C
Engagement

Insider, 's werelds eerste geïntegreerde Growth Management Platform (GMP), en Upthrust, zusteronderneming van Grava en toonaangevend Europees growth agency, zijn een strategisch Benelux-partnerschap aangegaan. Upthrust zal gebruik maken van Insider's Growth Management Platform en technologie om haar vijf-stappen groei-model, cross-channel binnen alle markt verticals in te zetten.

Insider's geavanceerde AI-gestuurde segmentatie- en personalisatie strategieën stellen Upthrust en Grava in staat het marketing proces te verbeteren en growth trajecten te versterken.

Meer dan 800 wereldwijde bedrijfsmerken vertrouwen Insider, waaronder grootmachten uit de industrie, zoals UNIQLO, Singapore Airlines, Marks & Spencer, Estée Lauder, Samsung, Toyota, Carrefour, MediaMarkt, Adidas, Hunkemöller, Levi’s, Puma, GAP, Virgin, AVIS, Avon, Nissan, BBVA, IKEA, en CNN.

Doel van het partnership is om een ​​uniforme aanpak te bieden voor het leveren van top- en bottom line eCommerce groei aan haar klanten in de Europese markt. Het model dat door Upthrust wordt gevolgd, richt zich op de belangrijkste eCommerce-metrics van toonaangevende eCommerce-merken om hun groei over de volledige funnel te optimaliseren met Upthrust’s vijf-stappen growth model.

Door de samenwerking met Insider kunnen Upthrust en Grava gepersonaliseerde customer journeys aanbieden, A/B-tests uitvoeren, snellere inzichten verkrijgen en gebruikers converteren middels geïntegreerde functies zoals web push, pop-ups, dynamische sticky bars en realtime message triggers.

“We hebben besloten om met Insider samen te werken vanwege hun Growth Management Platform dat onze partners in staat stelt uitvoerig te testen, uplift-analyses uit te voeren en statistische inzichten geeft. Er zijn weinig andere tools die zo'n breed scala aan functies bieden. We zijn er trots op dit strategisch partnership met Insider te hebben, omdat ze waarmaken wat ze beloven. Door met Insider samen te werken, hebben we een ondernemend partnership en een relatie gerealiseerd die wederzijdse waarde toevoegt”, aldus Dennis De Cat, Managing Partner van Upthrust.

Samen zullen Upthrust en Insider zich richten op de ontwikkeling van de BeNeLux eCommerce-markt, door inzichten uit hun gezamenlijke lessen te delen.

Het partnership werd gestart met een gezamenlijk project voor Torfs, de bekendste schoenenretailer in Vlaanderen, waar met meer dan 80 personalisatie campagnes een hoge incrementele omzetstijging werd gegenereerd via meerdere scenario's en kanalen met stijgingspercentages tot wel 15%.

"Met Upthrust hebben we een strategische partner gevonden die zeer complementair is aan Insider. Upthrust’s growth model en sterke reputatie gecombineerd met onze technologie voor growth management, zullen de groei van onze klanten in de Belgische regio versnellen”, aldus Bas Drogtrop, Country Manager Benelux van Insider.

Insider's Growth Management Platform ondersteunt de groeistrategieën van Upthrust met de allernieuwste technologie en biedt experimentatie en personalisatie mogelijkheden om directe impact te realiseren voor klanten. We menen een positieve invloed te hebben op de ROI voor klanten en verticale markten die onze platforms overlappen", voegt Bas toe.

In november 2020 bundelde UPTHRUST, dochteronderneming van The House of Marketing, de krachten met Grava. Dankzij het partnership bieden UPTHRUST en Grava samen een bredere waaier aan digital performance marketing services aan klanten om winstgevende groei te realiseren.
 

Volgend artikel

Video marketing met YouTube: begin met een goed plan!

Video Advertising • 23 februari