Get to know Laure en Tobias, Grava’s nieuwste team members!

Social Advertising, SEA
B2B2C
Brand Awareness
Tobias Versmissen Laure Borremans

Grava houdt van groeien, zowel in digitale expertise als in talent. Dat zie je aan ons team dat in sneltempo toeneemt! Nadat in maart 2021 Ward Janssens (ex-Google) Grava kwam versterken, verwelkomen we nu ook Social Campaign Manager Laure Borremans en SEA Consultant Tobias Versmissen. Alledrie schrijven ze vol goesting mee aan Grava's digital performance succesverhaal.

👉 Een neus voor online marketing? Gebeten door data en analytics? Barst je van strategisch of digitaal talent? Join the team, raadpleeg Grava's vacatures!

Grava, great to meet you!

Sinds 1 maart schuift Grava met plezier twee bureaustoelen bij, want Laure en Tobias maakten hun intrede op onze digital playground. De kennismaking met Grava? Die verliep voor Laure via Sarah, Social Campaign Manager bij Grava. ‘Sarah en ik werkten eerder al samen. Dankzij haar kon ik me een realistisch beeld vormen van hoe het is om bij Grava te werken. Handig, zo’n visie van een insider!’ Tobias vond zijn weg naar Grava dan weer via een Facebook-advertentie. Nice work, team social!

Kersverse job met uitdagend takenpakket

Terwijl Tobias zich als SEA Consultant focust op Google Ads-accounts, bijt Laure zich vast in het uitrollen en optimaliseren van social media campagnes. De verwachtingen? Die liggen hoog! ‘Na enkele jaren ervaring als digital marketeer bij kleinere bureaus, voelde ik dat ik aan mijn plafond zat’, vertelt Tobias. ‘Grava is een groot bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. De ideale volgende stap in mijn carrière!’

Ambitieuze agenda, tiptop teamvibes

En nieuwe skills opdoen, was de eerste week al meteen aan de orde. Infosessies, boeiende projecten, meetings met klanten, … Naast het afvinken van hun goedgevulde planning, stonden de nieuwe aanwinsten natuurlijk te popelen om de rest van het team te ontmoeten. Die introductie verliep vooral online, maar volgens Laure daarom niet minder vlot. ‘Ondanks dat ik de meeste collega’s via videocall heb ontmoet, voelde de kennismaking heel persoonlijk aan. Iedereen is heel gedreven en gemotiveerd.’ Dat ondervond ook Tobias, die de workflow van Grava vergelijkt met een goed geoliede machine. ‘Grava heeft een sterke structuur die ook in coronatijden moeiteloos overeind blijft. Ik voel nu al veel steun en vertrouwen bij het Grava-team, daar ben ik dankbaar voor.’

Plankgas voor een nieuwe uitdaging

Een knallende aftrap van de eerste werkweek dus, maar welke learnings staan er nog op de agenda? ‘Werken met grote accounts is een hele aanpassing’, vertelt Tobias. ‘Data analyseren en evalueren … De werkmethodes zijn nieuw en dat is natuurlijk een uitdaging, maar daarvoor ben ik hier. Op lange termijn hoop ik uit te groeien tot SEA-expert.’ Ook Laure pikte al heel wat interessante insights op. ‘Mijn ambitie? Mezelf nóg meer ontwikkelen op vlak van social media advertising. 100 % up-to-date zijn over de trends en innovaties: ik ben er klaar voor!’ 

Een neus voor online marketing? Gebeten door data en analytics? Barst je van strategisch of digitaal talent? Join the team, raadpleeg Grava's vacatures!

  

Volgend artikel

Stel je reporting in 2021 veilig door nú mee te stappen in Google Analytics 4

Analytics and Data visualisation • 10 maart