Aan de slag met Dynamische Advertenties, zo doe je dat!

Training and Workshops
B2B, B2B2C, B2C
Conversion, Brand Awareness, Reach, Engagement
Grava inspireert - Aan de slag met dynamische advertenties

Workshop

Aan de slag met Dynamische Advertenties, zo doe je dat!

Wie verwelkomen we graag?

Marketeers & Digital professionals die met e-commerce en brands bezig zijn.

Waarom moet je erbij zijn?

Tijdens deze workshop gaan we de creatieve toer op.

Gedurende de sessie komen de verschillende soorten van dynamische advertenties aan de beurt en blikken we  vooruit naar wat de (niet zo verre) toekomst ons brengt. 

Om het allemaal wat praktischer te maken, werken we samen een briefing uit voor een fictieve adverteerder die graag dynamische advertenties wil inzetten in het marketingplan.  

De juiste boodschap, op het juiste moment, aan de juiste persoon brengen, dat is waar het om draait.

Als we dat op een slimme en geautomatiseerde manier kunnen doen, helemaal mooi toch?

Na het volgen van deze workshop weet je hoe je hiermee van start kan gaan en waarvoor de afkorting DCO staat!

Belangrijkste troeven van de workshop

* Goede kennis verschaffen van wat dynamische advertenties inhouden

* Verschillende soorten dynamics ads onder de loep nemen

* Hoe integreer je dit in je marketing plan & waarom?

* Hands-on workshop adhv een case

* Handleiding voor de creatieve briefing

Wie neemt je mee in deze wondere wereld?

Kim Verhaegen is Head of Consultancy bij Grava en expert in programmatic advertising.

Met een rugzak vol ervaring en een kritische, resultaatgerichte blik maakt Kim je wegwijs in deze materie.

 

Praktische info

Wanneer:

Dinsdag 17 december 2019, 16u – 18u30

Locatie:

Grava, Hendrik Consciencestraat 1b, 2800 Mechelen

Reserveer alvast je plaats:

Prijs: €195

Opgelet:

We houden het aantal deelnemers bewust beperkt om de interactie maximaal te houden.

Er snel bij zijn, is dus de boodschap!

Inschrijven vóór 12 december via events@grava.be!

Volgend artikel

Newbie Sarah aan het woord: “Aan inspiratiesessies met koffiekoeken kan ik wel wennen!”

Social Advertising • 9 december