Digitale strategie, doordachte targeting en straffe ads doen Novy informeren, inspireren en renderen.

Als Belgische specialist (en marktleider) in dampkappen en kookplaten tracht Novy een nieuw marktsegment te veroveren. In haar zoektocht naar een strategische communicatiepartner klopt ze aan bij Duval Union. Duval Branding, MMBSY en Grava bundelen hun krachten om te connecteren met interieur- en kookliefhebbers. Novy 2.0? Yes, please!

Casestudy Novy

De vraag naar digitale strategie

West-Vlaams keukenexpert Novy is Belgisch marktleider op het vlak van dampkappen. Onder het motto ‘the sky is the limit’ wil de verkoper van high-end kookplaten en afzuigsystemen zichzelf innoveren en haar doelgroep verfrissend inspireren. Het doel is zich niet langer te profileren als louter leverancier, wél als inspirator. Concreet? Novy mikt op meer beleving, meer bereik en meer verkoop in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland.

De doelgerichte digitale aanpak

Duval Union stelt een team van doorwinterde branding- en campagne-experts samen om Novy digitaal te versterken. Het bruisend trio Duval Branding, MMBSY en Grava gaat de uitdaging aan. Ze komen driemaandelijks samen om uitvoerig te vergaderen en houden elkaar up-to-date via wekelijkse status calls. Duval Branding verzorgt de rebranding, MMBSY creëert bijhorende content en Grava adviseert strategisch en zet de online campagne van A tot Z op. Focus is key, daarom worden de KPI’s en de doelgroepen onderzocht, afgestemd en afgeklopt. We bereiken 30- tot 60-jarige food en designlovers, keukenliefhebbers of mensen met een (ver)bouwproject op de planning, met als doel ze naar de verkooppunten en de website te brengen, de video's te laten bekijken en de catalogus te laten downloaden. Retargeting en lookalike audiences nemen gelijkaardige profielen mee in de loop. De creatieve lat van de campagne ligt hoog, net zoals de awareness. Grava combineert video, display, native advertising en social advertising moeiteloos en geeft Novy zo inspirerende keuken credits.

De campagneresultaten

Dankzij een doordachte, online campagne is Novy vandaag top of mind bij nieuwe en bestaande doelgroepen. Hypergerichte targeting en straffe advertenties maken dat interieurliefhebbers en foodies de luxueuze Novy-apparatuur associëren met zorgeloos kokerellen in een Insta-perfect keuken. Naast een high-end merkbeleving, stunt Novy ook met een stevige groei in hun verkoopcijfers. Content en ads die inspireren, doen renderen.

Ook vlotjes connecteren met je doelgroep? Reach out! Grava schuift graag met je rond de tafel om een digitale campagne uit te stippelen die je business meetbaar boost.
Start to work with Grava >>

Nieuwsgierig naar meer?

B2C
Novy
13/12/2019
Connecteren met een nieuwe doelgroep? Meer inspiratie en sales? Grava doet het voor Novy, Belgische specialist in dampkappen en kookplaten. Lees de case en ontdek hoe Grava Novy een digitale boost geeft. >>

Interesse in hoe wij jou kunnen helpen met Digital Strategy Advies?