Teamwork tussen Grava en Sunparks goed voor meer online conversies

De tijd van ‘dichtbijvakanties’ boeken aan de hand van lijvige catalogussen is voorbij. Pierre & Vacances - Center Parcs Groupe (PVCP) staat erom bekend zichzelf uit te dagen en zet daarom stevig in op hun digitale aanwezigheid. Hun aanbod is groot, net zoals de concurrentie. PVCP zocht versterking en nodigde Grava uit om mee in hun internationale avontuur te stappen. Wij grepen deze kans met beide handen en beheren hun online campagnes sinds 2010 van A tot Z.

samenwerking tussen Grava en Sunparks

PVCP over Grava:

“Het Belgische PVCP-team telt een handvol medewerkers. Van bij de aanvang van ons partnership rekenden we op een groot engagement van Grava. Van social media tot search advertising, zijn ze krakken in hun vak. Daarnaast zijn ze ook een echt plezier om mee samen te werken. Snel schakelen bij urgenties? Het hoofd koelhouden in stressvolle periodes? Het lijkt alsof de performance marketeers bij Grava engelengeduld hebben! Dankzij onze nauwe samenwerking is Grava bovendien goed op de hoogte van onze bedrijfscultuur, visie en concurrenten. Dit maakt ze een soort collega, een klankbord dat de digitale wereld op de voet volgt. Ze hebben ons internationaal op de kaart gezet met online campagnes in lijn met ons bedrijfs-DNA. Naamsbekendheid is een mooie bonus wanneer je adverteert, maar we mikken vooral op inkomsten. Grava is een waardevolle partner die mee vorm geeft aan onze digitale strategie en samen zorgen we ervoor dat de objectieven gehaald worden.”

Een digitale sparringpartner aan boord nemen? Je inkomsten verhogen via online campagnes? Start to work with Grava >>

Ines Coppers Online Media Expert

Nieuwsgierig naar meer?

B2B
Sunparks
18/06/2020
Pierre & Vacances – Center Parcs Groupe zocht een sparringpartner voor hun digitale aanwezigheid & online campagnes. Grava bedacht een strategie en verhoogde de inkomsten.

Interesse in hoe wij jou kunnen helpen met Affiliate Marketing?